I. OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

 1. Realizacja zamówienia następuje z chwilą otrzymania przez nas treści zamówienia drogą elektroniczną. Zamówienia realizujemy w dni robocze w godzinach 8.00 -16.00. Istnieje możliwość zmiany danych do personalizacji, oraz zmiany koloru lub rozmiaru produktu, do 3 godzin od złożenia zamówienia. O rozpoczęciu przez nas realizacji zamówienia Klient będzie poinformowany drogą e-mail w statusie zamówienia jako " w trakcie realizacji ".

2. Czas wykonania produktu personalizowanego to 2-3 dni robocze od chwili zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym ( nie pracujemy w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy ). Czas realizacji zamówienia produktu nie wymagającego personalizacji to 1-2 dni robocze.

3. W przypadkach gdy Klientowi zależy na przyspieszeniu procesu realizacji zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny w celu uzgodnienia czy produkt może być wykonany i wysłany szybciej niż po 2-3 dniach roboczych od zaksięgowania wpłaty za zamówienie.

4. O przyjęciu zamówienia do wysyłki przez firmę kurierską UPS, Klient będzie poinformowany automatycznie z systemu wysyłkowego firmy UPS drogą e-mail. W e-mail będzie podany numer monitorowania przesyłki oraz data i godzina przyjęcia przesyłki do transportu.

3. Czas dostarczenia przesyłki do klienta przez firmę kurierską UPS na wskazany adres to 1-2 dni robocze ( z wyłączniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy )

5. Cena podana przy produkcie oraz cena dostawy przesyłki jest ceną brutto - z VAT-em.

6. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta.



7. Jako firma nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki, które zostały opóźnione lub nie dostarczone przez firmę kurierską lub z powodu podania błędnych danych adresowych przez składającego zamówienie.

 

II. POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Dane personalne i adresowe, które Klient poda wypełniając formularz zamówienia oraz jakiekolwiek inne formularze przy rejestracji, logowaniu nie są przez firmę Martello wykorzystywane w inny sposób niż następujący: czynności konieczne do realizacji zamówienia i nadania produktów w wysyłce kurierskiej lub pocztowej; kontakt z Klientem ze strony pracowników firmy Martello obsługujących realizację zamówień w celu wyjaśnienia nieścisłości związanych z adresem lub treścią zamówienia; wysyłanie informacji e-mail na podany przez Klienta adres pocztowy o aktualnym statusie zamówienia oraz, dla subskrybentów newslettera i stałych klientów wysyłanie newslettera o zmianach na stronie internetowej lub o kodach rabatowych. Przy wysyłkach via kurier, Klient otrzymuje numer monitorowania swojej przesyłki od systemu powiadamiającego firmy kurierskiej, na podany przez siebie adres e-mail w zamówieniu.

 

II. REKLAMACJE

1. Odpowiedzialność z tytułu reklamacji obejmuje wady produktu lub niezgodności ze złożonym zamówieniem powstałe w procesie realizacji zamówienia. 
2. O chęci złożenia reklamacji prosimy o poinformowanie nas drogą e-mail na adres kocyk@martello.pl podając numer zamówienia i opisując wady produktu.

3. Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres

 

MARTELLO Sp. z o.o.

ul. Lodowa 104

93-232 Łódź, ul. Lodowa 104

 





III. NIEWYKONANE ZAMÓWIENIA



Firma Martello Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość wstrzymania złożonego zamówienia w przypadku wystąpienia wątpliwości związanych z treścią zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji Martello zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta drogą e-mail a w niektórych przypadkach również telefonicznie.

Co ciekawego u nas?

Odwiedź nasz profil na Facebook, aby być z nami na bieżąco.